Письменники Білої Церкви: Не сумуй . Я повернуся на круги своя. (До 65-річчя Г.С.Гай)


Ще зовсім недавно, 5-ого березня 2019 року, в рамках  тижня літератури, у ДПТНЗ «Білоцерківський професійний ліцей» бібліотекою  була організована зустріч з поетесою, членом національної спілки письменників  України, лауреатом обласної літературної премії ім. Григорія Косинки та міської літературно-мистецької премії ім. Нечуя-Левицького, редактором Білоцерківського книжкового видавництва «Буква» Галиною Семенівною Гай, яка залишила в наших душах теплий доторк до її творчості.

3 грудня 2021 року Галині Семенівні виповнилося б 65. Це час зрілого таланту, який міг акумулюватися у нові поезії та прозові твори. А у березні 2021-го її не стало.


Народилася 3 грудня 1956 р. в с. Медведівка (Чигиринський район) Черкаської області. Дівоче прізвище — Гаращенко. Закінчила факультет журналістики Київського державного університету ім. Т. Г. Шевченка (1982). Редактор Білоцерківського книжкового видавництва «Буква» (м. Біла ЦеркваКиївська область). Була головним редактором Київського обласного тому Національної книги пам'яті жертв Голодомору 1932–1933 років в Україні (2008).

Авторка збірок поем і віршів «Під корою вдаваного спокою» (2003), «Ера тонких енергій» (2005), «Доторк» (2006), «Не обминеш своїх доріг» (2011), «І Вічність яблуком впаде» (2016), повісті «Мій час, моя вода» (2018). Упорядниця кількох альманахів і антологій.

Померла в березні 2021-го внаслідок коронавірусної хвороби...



Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Зачаровані краєвиди О. Безвербного

Тобі, Біла Церкво, заквітчане місто, я серце своє віддаю.

Мій час - моя вода